چرا در مهمانیها به کودکان چای نمیدهیم؟
روز سوم عید بود. من و همسرم با پسرم سروش (۲۰ ماهه) قدم زدیم و رفتیم خانۀ یکی از دوستان. میزبانان به من و همسرم چای آورند، اما به سروش نه.
از میزبانان پرسیدم که پیالۀ چای سروش کو؟ آنان خندید و گفتند که آیا او هم چای مینوشد؟
گفتم: «مهم نیست که او چای مینوشد یا نه؛ مهم این است که باید به کودکان احترام بگذاریم و به آنان "شخصیت" قایل شویم تا آنان به خود ارزش قایل شوند و در جامعه کارهای مهم و باارزش انجام دهند... .»
راستی، ما چرا در مهمانیها به کودکان چای نمیدهیم؟
حرف دل...
ما را در سایت حرف دل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: چهارشنبه 31 شهريور 1395 ساعت: 16:46